livetogkampen

Hjelpere =)

Jeg surrer ikke rundt i min egen lille verden alene, selv om jeg ikke helt får dette DPS systemet til å fungere. Jeg HAR en behandler på DPS, og forhåpentligvis får vi det til å fungere etter Malvik.

Tirsdag var jeg på helsestasjonen. Jeg er der en gang i uka, og selv om jeg ikke alltid husker den timen, fordi jeg ikke alltid er meg i meg (Som selvsagt er meg, men det er jammen komplisert), så synes visst også hele meg at den timen er viktig. Så om denne meg ikke husker, sendes det avsted en mail,( selv om JEG faktisk har det oppskrevet) og så blir tidspunktet klart. Som regel er jeg på helsestasjonen etter kontortid, så jobber helsesøster overtid.. Tror ikke det noen steder finnes en helsesøster som min. Hun har massevis av tålmodighet med meg, der jeg holder henne på overtid et par timer hver eneste uke… Det er trygt på helsestasjonen. Så trygt at det meste kan snakkes om. Og der det er greit og naturlig å veksle mellom tema. Fra det vonde og vanskelige, om utfordringer i hverdagen til å bare prate om løst og fast. Og så løser vi verdensproblemer… Det er godt å kunne gå til en plass der det er så trygt.

Jeg er nesten hver onsdag på Nav hos Nav-kontakten min også. Eller, egentlig har jeg visst en annen saksbehandler der, siden jeg er på AAP. Men jeg er iallefall hos henne jeg alltid har hatt hver onsdag.Jeg bruker som regel å bruke opp en time der også. I går ble det nærmere en og en halv. Selv om jeg brukte en del tid på å komme dit hen, fungerer hun idag helt supert å samtale med for meg. Det er blitt trygt og fint. Har misset noen timer der også, av og til fordi meg ikke er meg, selv om det er meg… Men det er bedre nå når vi flyttet tidspunkt til senere på dagen.

Så jeg har litt oppfølging i hverdagen, altså.. =)

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

