livetogkampen

Blogg.no 28.02.2012 01:09

Denne dagen har vært ganske ok den.. =) Og så slitsom som kvelden og natten i går var, er det jammen bra at denne dagen har vært noe rolig.. =) Jeg sovnet tilslutt, nærmere morgendagen, og sov til langt utpå formiddagen idag. Det ble noen timers søvn, og det var nok noe jeg trengte nå.. =) For den seneste tiden har jeg bare hatt et par timers søvn av og til..

Ikke at jeg har fått gjort så mye idag. Rotet består her.. Det går meg over hodet, ganske enkelt. Så får bare håpe at jeg får tatt noe i morgen. Spesielt siden de minste gutta kanskje kommer tilbake i morgen kveld og blir til fredagsmorgenen. Kanskje minste kommer hit og er i helgen også. Vi får se hvordan formen min er da. Jeg var veldig sliten etter denne runden, så jeg må kjenne etter før jeg sier ja til det.

Men jeg har iallefall hatt det ganske greit idag. Eldstemann kom heim (Han bor jo her), og vi spiste biff i kveld.. Jeg har lest litt og sett Maria Wern på Tv.. Rolig og greit.

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

