livetogkampen

Tja…

Dagen idag må være grei. Idag skal alle ungene være her, for resten av vinterferien.. Så da må man ta seg sammen, så det nesten gjør vondt. Og rydde litt og iallefall prøve at det ser litt i orden ut. Det er ikke lett altså, når du egentlig roter mer en tjue unger tilsammen. Og når hodet ikke henger med på en sammenhengende opprydding. Rydder litt, så begynner jeg med noe helt annet.

Hodet mitt er noe helt for seg selv for tiden. Jeg har vondt for å være her og nå, innimellom er det aldeles umulig. For hele meg er bare i der og da. Jeg faller ut, mister tid.. Jeg har visst oppført meg relativt normalt, det er bare det at JEG husker det ikke, JEG har ikke vært der, liksom.

Jeg kjenner det nå også. Det er vanskelig å konsentrere seg, og ordene kommer ikke helt ned som jeg vil ha dem. Får ikke helt til å forklare det jeg mener..

Men dagen i dag MÅ iallefall være grei. Og nå må jeg rekke banken.

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

